USA Trip 2018 - Reisverslagen van Jaap en Els van der Wal - WaarBenJij.nu USA Trip 2018 - Reisverslagen van Jaap en Els van der Wal - WaarBenJij.nu

USA Trip 2018

Van 24 juni tot en met 4 augustus maken we onze 13e zomervakantietrip naar de Verenigde Staten. Dit keer zijn er maar liefst vier cursussen ingesloten in de reis. We gaan eerst naar Oregon. Rond om een cursus die Jaap daar geeft, is er wat tijd voor sightseeing. Daarna vliegen we van Las Vegas en hebben dan tijd voor een tiendaagse rondreis met een auto door Arizona, die eindigt in Phoenix. Dat wordt het meest avontuurlijke deel van de reis met ons zo vertrouwde avontuurlijke hoogtepunten als canyons en badlands en deserts en zo. We reizen ook door Utah en New Mexico. Na een korte cursus in Phoenix vliegen we naar Maine helemaal aan de Oostkust en daar gaat bijna de hele week op het geven van een cursus in Walpole. We waren daar al eens eerder een hele week te gast bij Tom Myers. Direct daarna vliegen we naar het Zuid-Oosten van Amerika te weten Virginia. Ook daar is rond om een cursus die Jaap gaat geven in Charlotteville wat ruimte voor sightseeing. Onder meer hopen we daar te kunnen wandelen in de Apalachen en iets op te snuiven van de sfeer in het zuiden van Amerika. En dan gaan we weer huiswaarts

03 Augustus 2018

Een vochtig einde aan zes weken US

30 Juli 2018

Een hele week cursus in het groen van Virginia

23 Juli 2018

Boston, Springplank naar Virginia.

14 Juli 2018

Phoenix, een moment 'rust'

13 Juli 2018

Bijna een Tonto brug te ver
Jaap en Els

For English See Below Zo zien we onszelf graag op deze reizen. In een van die mooie Parks in de VS bij een prachtig landschapsfenomeen. Dit keer bij Bryce Canyon National Park samen met onze dochter Esther. Gemaakt in 2015 tijdens een reis waarin we Esther alle mooie landschappen die ons in de VS zo fascineren, hebben kunnen laten zien. This is how we like to see ourselves on these trips. In one of those beautiful Parks in the US at a beautiful landscape phenomenon. This time at Bryce Canyon National Park together with our daughter Esther. Made in 2015 during a trip where we were able to show Esther all the beautiful landscapes that fascinate us in the US.